Ciekawe?

Anna Meller

GSM. 600 230 595
skype: am_intendo
gg: 47127722


View Anna Meller's profile on LinkedIn

wyślij e-mail

KLIENCI

 

Strategia dla Apsys

 

konsulting Galeria Gniezo

 

 

 

 

 

 

 

> więcej

 

Subskrybuj listę przez RSS Wpisy ze słowem kluczowym marketing

Dodane przez w w Marketing

Dziś o zasadach i wartościach "Marketingowca XXI wieku" cd:

  • Intendo wychodzi naprzeciw zmianom percepcji w społeczeństwie i nasze reklamy jeśli nie muszą – „nie krzyczą”, a ciekawie opowiadają o marce, zawsze szanując Klienta. Dlaczego? Bo „mocniej” przestało znaczyć „skuteczniej”. Coraz więcej międzynarodowych badań marketingowych porusza ten temat. Przez ostatnie kilkanaście lat wyedukowaliśmy się w świecie reklamy i jesteśmy zmęczeni bombardowaniem nas przez tysiące reklam każdego dnia. Wykształciliśmy nowe sposoby zarządzania tą sferą komunikacji. Poszukujemy informacji mądrzej, bardziej filtrujemy bodźce i jesteśmy odporniejsi na komunikaty z rynku.
  • Intendo skraca dystans. Klienci coraz bardziej chcą być partnerem marek, a nie odbiorcami traktowanymi z góry. Widać to w rosnącej popularności mediów społecznościowych i pojawiających się głosach publicznej niezgody na nieuczciwe manipulowanie reklamą. W reklamach Intendo stawia na budowanie relacji.
  • Intendo stawia na mądre wartości w wizerunku. Siła pozytywnych ponadczasowych archetypów, czyli budowanie reklamy wokół ważnych wartości, uczuć i emocji to moc w komunikacji ze społecznością. Coraz bogatsze doświadczenia z Klientami potwierdzają: ten kierunek działa.
Przeczytano: 451
Oceń ten wpis:
0

Dodane przez w w Marketing

Postanowiłam zacząć od tego blog. To motto Eliyahu Goldratta, twórcy teorii ograniczeń - wg. Fortune Magazine „Guru Biznesu”. Moja zawodowa inspiracja. Świat biznesu byłby lepszy, gdyby te wartości rozkwitły w biznesie.

 „Uśmiecham się i zaczynam liczyć na palcach:
Raz, ludzie są dobrzy
Dwa, każdy konflikt może być usunięty
Trzy, każda sytuacja, nieważne jak na pierwszy rzut oka złożona, jest niezwykle prosta
Cztery, każdy stan może być istotnie ulepszony i nawet niebo nie jest tu ograniczeniem
Pięć, każdy człowiek może osiągnąć pełnię życia
Sześć, rozwiązanie korzystne dla wszystkich zawsze istnieje
Mam wyliczać dalej?..."
Dr. Eliyahu M. Goldratt, The Choice (Wolność wyboru)

Oznaczone w: firmy marketing
Przeczytano: 431
Oceń ten wpis:
0

Serwis używa ciasteczek (cookie) aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Aby dowiedzieć się więceji przeczytaj naszą politykę prywatności.

Świadomie akceptuję zapisywanie cookies (małe pliki tekstowe) z tego serwisu na moim urządzeniu