• Twoja
    oferta
    powala
    na kolana?
  • Wiesz
    na bieżąco
    co w trawie piszczy?
  • Jesteś
    dobrze
    widoczny
    w tłumie?
  • Masz apetyt
    na większy
    kawałek
    rynku?
  • Cieszysz się
    pewną
    pozycją
    w sieci?

Kto to Intendo?

Misją Intendo jest maksymalizowanie zysku Klientów poprzez korzystanie z innowacyjnych, naukowych i niskobudżetowych narzędzi do diagnozy rynku i firmy, wsparcie w projektowaniu i prowadzeniu skutecznych kampanii marketingowych oraz organizacyjne przygotowanie firm Klientów do zwiększenia popytu.

Doświadczenie w liczbach:

   Ważniejsze fakty, które budują warsztat Intendo:

coachng-marketingowy 
  • 2 nagrody i wyróżnienia dla Agencji za wspólnie zrealizowane projekty,
  • dwuletni zagraniczny coaching marketingowy z konsultantem GVA Grimely,
  • 1 międzynarodowa akcja PR z finałem na maratonie w Londynie.

 artykuly_pr

  • kilkanaście pełnych reportaży
    i artykułów
    specjalistycznych,
  • od 12 lat w marketingu i PR,
  • od 2003r. stanowiska menedżerskie.
 tajemniczy_klient
  • kilkadziesiąt kampanii reklamowych, zaprojektowanych
    z Agencjami Reklamowymi i Domami Mediowymi,
  • kilkadziesiąt stron samodzielnie projektowanych i przeprowadzanych badań Mystery Shopping i satysfakcji Klienta.
 reklamy
  • kilkaset wydrukowanych szpalt spod mojego pióra w ramach PR w gazetach
    w całym kraju,
  • kilkaset zaprojektowanych reklam
    z Agencjami Reklamowymi,
  • kilkaset stron przygotowanych raportów
    z badań (między innymi dla 3 największych właścicieli sieci centrów handlowych
    w Polsce),
  • kilkaset godzin przepracowanych przy analizach rynkowych, badaniach marketingowych i na tej podstawie pisaniu briefów dla Agencji,
  •  kilkaset napisanych briefów.
 badania_marketingowe
  • ponad tysiąc publikacji PR we wspólnej pracy z Agencjami PR,
  • kilka tysięcy stron strategii przygotowanych dla różnych Klientów.
 artykuly_PR
  • wiele tysięcy stron przeanalizowanych badań marketingowych (Exit Poll, Ad Tracking, Mystery Shopping).

 

Kto tworzy Intendo?

  Nazywam się Anna Meller, jestem sercem  i mózgiem Przedsięwzięcia Intendo.

   W zależności od potrzeb Klienta, Intendo to zarówno praca indywidualna, jak i praca zespołowa:

  • Działania analityczne i strategiczne to domena Intendo.
  • W Intendo łączą się również wątki większych i mniejszych podmiotów na rynku marketingowym, dobranych w zależności od potrzeb projektu.
  • Intendo sprawuje nadzór wykonawczy nad sprawdzonym teamem
    w kwestii takich zadań jak np: projekty graficzne i optymalizacja komunikacji na stronie www, czy realizacja zaplanowanej przez Intendo strategii dla firmy.
  • Intendo nadzoruje prace Agencji, z którymi współpracują firmy.

   Takie rozwiązania pozwalają oferować jakość w rozsądnej cenie.

TOC oszczędza pieniądze

   Od lat moją zawodową pasją jest Teoria Ograniczeń (Theory
of Constraints) wielkiego myśliciela naszych czasów – Eliyahu Goldratta.

   Ucząc się metody najpierw w półrocznej Szkole Biznesu Ernst&Young,
a potem już z zapałem na własną rękę, coraz bardziej dostrzegałam jej szczególną użyteczność dla sektora MSP (Małe, Średnie Przedsiębiorstwa). Duża część moich Klientów pochodzi z tego sektora.

   W przypadku mniejszych firm – w zależności od potrzeb, wystarczy już kilka godzin konsultingu na wyznaczenie azymutu na sukces, co przynosi znaczną zmianę jakościową w firmie Klienta.

   W przypadku dużych Klientów, czasochłonność projektu jest na ogół większa.

   Rekomendacje - sprawdź co sądzą o Intendo Klienci (->więcej).

   Zasadą Intendo jest naukowe podejście do marketingu i możliwie precyzyjne kwantyfikowanie planowanych efektów, w postaci wskaźników realizacji zaplanowanych działań.

   Wtedy budżet na marketing wydany jest bardziej efektywnie. Każde działanie jest stale kontrolowane, wiemy dokąd zmierzamy i nie rozpraszamy działań na niepotrzebne.

Marketingowe kompetencje

   Siłą Intendo jest niestandardowy, wielopłaszczyznowy punkt widzenia. Spotykamy się z Twoją marką na głębokim, archetypowym poziomie.

W Intendo dostajesz spójny i nietuzinkowy pomysł na komunikację:

  • Spojrzenie trenerskie i psychologiczne pozwala spotkać się
    z marką na trochę innych zasadach. Spotkać i poczuć po to, by markę oswoić, wzmocnić i zachęcić do pokazania jej światu.
  • Doświadczenie dziennikarskie daje sposobność zweryfikowania kreatywnych pomysłów z punktu widzenia ważnych partnerów marketingu i przede wszystkim PR – mediów.
  • Kilkuletnia praktyka w zarządzaniu Marketingiem i Public Relations znanych marek na skalę ogólnopolską, udokumentowana sukcesami, to rezerwuar wiedzy i praktyki,
    z którego korzystają marki Klientów Intendo. 
  • A wszystko obowiązkowo w ryzach zasad zarządzania projektowego - wewnętrznego inkwizytora wizji nieracjonalnych, po to żeby zawsze markę komunikować z orientacją na zysk.

Anna Meller

Serwis używa ciasteczek (cookie) aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Aby dowiedzieć się więceji przeczytaj naszą politykę prywatności.

Świadomie akceptuję zapisywanie cookies (małe pliki tekstowe) z tego serwisu na moim urządzeniu