Duże firmy

Wysoka jakość przy niższych kosztach agencyjnych, przy współpracy z tańszymi, sprawdzonymi partnerami;   Wysoka jakość przy niższych kosztach agencyjnych,
przy współpracy z tańszymi, sprawdzonymi partnerami;
Project Manager, czyli strażnik jakości w pracy z Agencjami, dbający o maksymalnie dobry efekt;   Project Manager, czyli strażnik jakości w pracy
z Agencjami, dbający o maksymalnie dobry efekt;
Analiza rynku lub weryfikacja jakości rzetelnej diagnozy na początku;   Analiza rynku lub weryfikacja jakości rzetelnej diagnozy
na początku;
Audyt przyjętej strategii;   Audyt przyjętej strategii;
Wytyczne do kreacji reklam   Wytyczne do kreacji reklam;
Tworzenie lub redakcja tekstów/copy   Tworzenie lub redakcja tekstów/copy.


   Mniejsze koszty z marketingu dla dużych firm.

Marketing dużych firm

   Zaleta współpracy z Intendo to wysoka jakość przy niższych kosztach agencyjnych.

   Działania strategiczne, analityczne, wymagające najwyższych umiejętności z marketingu to mniejsza część pracy etatowego marketingowca. W każdej firmie dużą część stanowią aktywności drobne, mniej znaczące i obsługa „biurokratyczna” projektów tj.: podpisywanie zleceń z domami mediowymi, dobór gadżetów, zamieszczanie standardowych ogłoszeń i reklam itp.

   Oferta Intendo jest dla Ciebie optymalnym rozwiązaniem, które gwarantuje wysoką jakość przy niższych kosztach personalnych
z marketingu.

   Warto sprawdzić Intendo na próbę, jeśli masz dylemat między trzema rozwiązaniami:

  • Zatrudnić osobę o wysokich kwalifikacjach na stałe = świetna jakość + wysoki koszt
  • Zatrudnić osobę o niższych kwalifikacjach = gorsza jakość kwestii strategicznych (najważniejszych) + niski koszt.
  • Zatrudnić osobę o niższych kwalifikacjach i Intendo jako konsultanta/trenera/projekt managera określonych projektów = świetna jakość + średni koszt

Zarządzanie wielkobudżetowym marketingiem

   Choć cel marketingu jest zawsze ten sam: jak najefektywniej wspierać sprzedaż i zyski w firmie, to zarządzania marketingiem w dużej firmie nie da się porównać do zarządzania marketingiem w małych podmiotach.

   Umiejętne zarządzanie systemem dużego marketingu wymaga doświadczenia. To system dużo bardziej złożony z bogatszym zestawem działań i znacznie większą ilością zmiennych do prognozowania, planowania i realizowania.

Zakres marketingu

   W tego typu projektach pełnię funkcję projekt managera i nadzoruję prace Agencji (np. Agencja Reklamowa, Agencja PR, Agencja Eventowa, Agancja Badań Marketingowych), dbając o maksymalnie dobry efekt. Jestem osobą, która weryfikuje jakość rzetelnej diagnozy na początku, audytuje przyjętą strategię, daje wskazówki do kreacji reklam, dopracowuje lub samodzielnie tworzy teksty/copy.

   Ten zakres prac owocuje świetną jakością na poziomie nagradzanych Agencji (droższych), przy współpracy z tańszymi, sprawdzonymi partnerami.

Wielkobudżetowe kompetencje

   W Intendo znajdziesz kompetencje do zarządzania dużymi budżetami marketingowymi :

  • wiele lat pracy na stanowiskach menedżerskich w znanych firmach
    z dużymi budżetami,
  • budowanie strategii marketingowych i Public Relations na wielką skalę,
  • porcja wiedzy z dwuletniego zagranicznego coachingu marketingowego,
  • setki godzin przepracowanych przy analizach rynkowych, badaniach marketingowych, budowaniu strategi i na tej podstawie pisaniu briefów dla Agencji. (zobacz z jakich narzędzi korzystam) ,
  • współpraca przy projektach z różnymi firmami z zakresu szeroko pojętego marketingu – od grafików, webmasterów, pozycjonerów, po dziennikarzy, co umożliwia wybór optymalnych rozwiązań
    w możliwie niskiej cenie i zaoszczędzenie Twoich pieniędzy,
  • na bazie dziennikarskiego doświadczenia, samodzielnie pisane teksty do materiałów reklamowych, informacyjnych, stron www
    i artykuły prasowe.

Kilka faktów:

   Projekt kampanii oraz zarys strategii zaproponowanej największej międzynarodowej firmie meblarskiej o szwedzkim rodowodzie został pozytywnie oceniony i wygrał konkurs na stanowisko menedżera w tej skandynawskiej firmie;

  • Na własne ryzyko (brak przekonania inwestorów) projekt kampanii społecznej przeprowadzony z Agencją Imago (angażujący kilka centrów handlowych) okazał się największym sukcesem PR firmy
    z ok. 200 publikacjami i został nagrodzony na Ogólnopolskim Kongresie PR;
  • Analiza kilkuset stron badań i przygotowana na tej podstawie strategia marketingu została ocenione przez zarządcę największej sieci centrów handlowych na „bdb” i jest aktualnie realizowana
    w dwóch centrach handlowych;
  • Strategia PR dla sieci centrów handlowych Fashion House,
    w których odpowiadałam za Public Relations, zaprojektowana przez Agencję PR wg zaproponowanych przeze mnie założeń i analiz, była realizowana jeszcze kilka lat po moim odejściu z firmy.

Budzet marketngowy

 

Serwis używa ciasteczek (cookie) aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Aby dowiedzieć się więceji przeczytaj naszą politykę prywatności.

Świadomie akceptuję zapisywanie cookies (małe pliki tekstowe) z tego serwisu na moim urządzeniu