Małe Firmy (Sektor MSP)

Szkolenia dla zarządu i kadry menedżerskiej z komunikacji, marketingu i PR   Szkolenia dla zarządu i kadry menedżerskiej z komunikacji, marketingu i PR;
Kompleksowa obsługa marketingowa (od konsultingu po outsourcing usług marketingowych   Kompleksowa obsługa marketingowa (od konsultingu
po outsourcing usług marketingowych);
Konsulting/Mentoring - jeśli Twój Marketingowiec potrzebuje wsparcia przy strategicznych działaniach w marketingu   Konsulting/Mentoring - jeśli Twój Marketingowiec potrzebuje wsparcia przy strategicznych działaniach
w marketingu;
Outsourcing Marketingu – jeśli zależy Ci na jakości marketingu w Twojej firmie   Outsourcing Marketingu – jeśli zależy Ci na jakości marketingu w Twojej firmie,  koszt już od 200zł ms.;
Strażnik jakości/Project Manager w projektach marketingowych   Strażnik jakości/Project Manager w projektach marketingowych;
  Atrakcyjne, elastyczne formy rozliczenia, dostosowane
do specyfiki małych firm.


   Zamiast kosztownych wydatków - zyskowna inwestycja.

Marketing dla Firm MSP

   Marketingowy gust w Intendo wyrobiony został we współpracy
z najlepszymi Agencjami na rynku.

  Skorzystanie z usług Intendo daje Ci możliwości znacznego podniesienia jakości Twojego wizerunku i skuteczności działań reklamowych, bez konieczności zatrudniania najdroższych i najbardziej liczących się Agencji.

   Intendo na stałe współpracuje z wyselekcjonowanymi indywidualnymi grafikami, web designerami, oraz kameralnymi Agencjami, które konkurują ceną na rynku przy utrzymaniu bardzo dobrej jakości.

Profesjonalny Marketing

   Koszt profesjonalnego marketingowca w firmie to rząd od kilku tysięcy złotych wzwyż. W małej firmie taka osoba jest bardzo przydatna, ale
z racji mniejszych budżetów na marketing, tylko w okrojonym zakresie czasu: przy tworzeniu projektów, kampanii, diagnoz.

   Pozostała część pracy marketingowca to często drobne prace marketingowe, jak zabezpieczanie firmy w wizytówki i gadżety, organizowanie wystaw, udział w targach itp. W tych pracach doświadczony marketingowiec nie znajdzie satysfakcji, bo nie są już wyzwaniem.

   A co, jeśli się znudzi i za chwilę trzeba zatrudniać nowego i tracić czas na wdrożenie go? No i po co takiemu marketingowcowi płacić za kompetencje wyższe niż zapotrzebowanie firmy. Jak pogodzić ten dylemat? Proponuję przetestować współpracę z Intendo.

Wiele małych i średnich firm skorzystało ze współpracy z Intendo (> zobacz więcej)

Usługi dedykowane MSP

   Małe firmy często mają mniejsze możliwości niż ich więksi konkurenci
w korzystaniu z usług marketingowych na najwyższym poziomie. Dlatego powstało Intendo, z usługami dedykowanymi małym i średnim firmom:

  • Konsulting/Mentoring - jeśli Twój Marketingowiec potrzebuje wsparcia przy strategicznych działaniach w marketingu, możemy popracować razem. Dzięki temu motywujesz go, bo inwestując
    w jakość marketingu w firmie, inwestujesz też w jego wiedzę.
  • Outsourcing Marketingu – jeśli zależy Ci na jakości marketingu w Twojej firmie, a działania marketingowe są sporadyczne, dobrym rozwiązaniem jest przekazanie funkcji marketingowca na zewnątrz, do Intendo. Doświadczenie w kilkunastu branżach, umiejętność szybkiej diagnozy potrzeb Klienta i wymagań Twojej organizacji, pozwolą na szybkie maksymalizowanie profitów z tej inwestycji. To koszt już od 200zł ms.
  • Kontroler jakości/Project Manager – przygotowujesz się do kampanii reklamowej, która jest pokaźnym wydatkiem dla Twojej firmy. Nie masz dużego doświadczenia w prowadzeniu marketingu, a praca z Agencją Reklamową owocuje tym, że wszystko jest nowe, wszystko Ci się podoba lub wszystko Ci się nie podoba. Intendo przejmie na siebie pełną odpowiedzialność za projekt lub może być niezawisłym opiniodawcą nt. planowanych działań.

Marketing lepiej za mniej

   Cel Intendo, dedykowany sektorowi MSP to optymalizacja jakości przy minimalizacji kosztów:

  • Wsparcie marketingowe (od konsultingu po outsourcing usług marketingowych), czyli wyprowadzasz marketing na zewnątrz
    z korzyścią dla jakości i budżetu;
  • Niskobudżetowe, naukowe diagnozy rynku i potrzeb Klienta (w tym TOC, > tu przeczytasz więcej)
  • Kompleksowa obsługa reklamowa
  • Nadzór wykonawczy – czyli Funkcja Project Managera
    i Strażnika Jakości w projektach marketingowych zlecanych innym Agencjom.

   Realizując kompleksowe projekty dla Klientów, Intendo zajmuje się osobiście takimi aspektami jak: analiza rynku, budowanie strategii marketingowej, współprodukcja materiałów reklamowych i reklam, copywriting, przyjmuje rolę managera projektu ze sprawdzonymi specjalistami w takich dziedzin, jak projektowanie, webmastering, SEM, SEO, planowanie mediów, czy  IT.

Mniejszy może więcej!

   W polskich realiach wiele firm sektora MSP przegrywa konkurencję
z dużymi przedsiębiorstwami, bo większy budżet marketingowy oznacza
z reguły większe możliwości dotarcia do Klientów i dostęp do bardziej kompleksowej i bardziej profesjonalnej obsługi reklamowej.

   Poziom usług Agencji Reklamowych różni się jakością. Wśród nich zdarzają się perełki. Jak je zweryfikować, jeśli Twoja firma nie specjalizuje się w marketingu, a często marketingiem zajmuje się człowiek orkiestra – osoba stojąca na czele swojej małej organizacji? Jak wybrać najlepszą dla siebie Agencję Reklamy i Marketingu?

   Współpraca z Intendo jest dla Twojej firmy rozwiązaniem. Możesz zweryfikować jakość planowanych działań marketingowych z Intendo, zdać się na pomoc Intendo przy wyborze Agencji lub oddać odpowiedzialność za projekt od A do Z.

   W zależności od potrzeb rozliczamy się wg. pracochłonności lub
w ramach ustalonej wcześniej premii od sukcesu kampanii. Dzięki temu drugiemu rozwiązaniu, ryzyko ponosi również Intendo.

Niskobudżetowa Teoria Ograniczeń (TOC)

   Badania marketingowe dają wartościową wiedzę o procesach zachodzących na rynku i stanowią w większych firmach znaczną część budżetu (kilkanaście - kilkaset tys. złotych). Mniejsze firmy często nie są w stanie pozwolić sobie na takie wydatki lub pozwalają sobie bardzo rzadko w strategicznych dla firmy momentach. Często opierają się więc na nieaktualnych raportach i źródłach internetowych, których rzetelność trudno zweryfikować nie tylko przeciętnemu właścicielowi firmy, ale i profesjonalnemu, doświadczonemu marketingowcowi
z Agencji.

   Narzędzia z Teorii Ograniczeń (Theory of Constraints) otwierają przed małymi firmami duże szanse (> czytaj więcej).

Marketing MSP

Serwis używa ciasteczek (cookie) aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Aby dowiedzieć się więceji przeczytaj naszą politykę prywatności.

Świadomie akceptuję zapisywanie cookies (małe pliki tekstowe) z tego serwisu na moim urządzeniu