O współpracy

Od czego zależy wysokość stawki?   Od czego zależy wysokość stawki?
Czym różni się praca Intendo od Agencji Reklamowej   Czym różni się praca Intendo od Agencji Reklamowej?
Jakie usługi Klient może dostać bezpośrednio w Intendo?   Jakie usługi Klient może dostać bezpośrednio w Intendo?
Jak weryfikować premię od sukcesu?   Jak weryfikować premię od sukcesu?
Co z czasochłonnością – bo można ją rozciągać w nieskończoność?   Co z czasochłonnością – bo można ją rozciągać w nieskończoność?
Czy można taniej?   Czy można taniej?


   Dla dobrego efektu współpracy z marketingu, ważne jest zaufanie i tzw. feeling z Klientem. Zawsze punktem wyjścia jest potrzeba Klienta. Dobrze czuć się rozumianym!

Potrzeby Klientów

  Intendo jest otwarte na różne potrzeby Klientów, w tym również na różne sposoby rozliczeń. Zastanów się, która forma rozliczenia jest dla Twojej firmy najatrakcyjniejsza:

  • Tradycyjna forma rozliczenia, za rzeczywistą czasochłonność - na początku projektu na bazie doświadczenie szacuję czasochłonność podając ją w formie widełek. Umawiam się
    z Klientem na regularne raportowanie, w którym wykazuję realizację szacowanych godzin.
  • Szacowana czasochłonność – mając doświadczenie
    w projektach, z zasady wiem, że bufor czasowym na zrealizowanie projektu wymaga min. 20% dodatkowego czasu. Dlatego 25% szacowanych godzin doliczam. Jeśli natomiast zdarzy się tak, że projekt przekroczy godziny nawet o 100%, do tej kwoty nie rozliczam. W hipotetycznej sytuacji, powyżej 200% normy czasowej (która mi się jeszcze nie zdarzyła), rozliczamy pracę wg stawek godzinowych.
  • Premia od sukcesu – wspólnie definiujemy wskaźniki, na których osiągnięcie umawiamy się i procent od Twojego zysku dla Intendo. Rozwiązanie korzystne dla firm na początku drogi, gdyż wspólnie dzielimy ryzyko i sukcesy. Jeśli ich nie ma, nie ma opłat dla Intendo. Takie rozwiązanie funkcjonuje też we współpracy Intendo z Agencjami.

Oferta specjalna

   Moja branża, podobnie jak inne ma swój roczny trend. Ponadto jest obarczona dużą dozą zmienności. Są miesiące, kiedy mogę spokojnie pochylić się nad zalegającymi tematami, a są i takie miesiące, gdzie dużo
i intensywnie pracuję dla moich Klientów i na nic nie starcza czasu. Tak właśnie jest np. w marcu i kwietniu.

   Jeśli interesują Cię usługi Intendo, potrzebujesz audyt komunikacji marketingowej, planujesz zmianę strony www, zacząłeś przygotowania do ważnego wydarzenia w Twoim biznesie...

...i nie spieszy Ci się, jest szansa, że kontaktując się ze mną i rezerwując swój czas, do pół roku, a może nawet i krócej dostaniesz swoją usługę w atrakcyjniejszej cenie.

Dlaczego oferta specjalna?

   Inspirację stanowi Teoria Ograniczeń. Skoro zdarzają mi się wolne moce przerobowe, mam kilka wyjść:

  • Rozwijać firmę i starać się o nowych Klientów, co najistotniejsze.
  • Wolne moce przeznaczyć na regenerację sił twórczych, co również ważne.
  • Zapełnić wolne moce przerobowe usługą w atrakcyjniejszej, np.
    o 30% cenie. Jestem na początku drogi – 2012r powstania Intendo skończył się niedawno. Zakładam, że będziesz zadowolony ze współpracy i poprzez Twoje rekomendacje trafią do mnie nowi Klienci. Poza tym mieć z wolnych mocy przerobowych 0zł, a mieć „70% złotych”, a do tego frajdę i rozwój zawodowy z nowego wyzwania to dla mnie oczywisty wybór.

  Skontaktuj się, wspólnie zastanowimy się nad zakresem, oszacujemy potrzebny czas  i zarezerwujemy go dla Twojej firmy.

O co Klienci pytają najczęściej

   Jako, że temat pieniędzy i czytelnych rozliczeń jest ważną kwestią
w budowaniu relacji z Klientami, poniżej przedstawiam zestaw pytań, zadawanych najczęściej przez moich Klientów:

  •     Od czego zależy wysokość stawki?

Stawka zależy od prac, na które się umawiam z Klientem. Analiza
i budowanie strategii wymagają bardziej zaawansowanych kompetencji niż np. copywriting.

  •     Czym różni się praca od Agencji i dlaczego warto za to płacić?

Intendo jest niezależnym podmiotem, który pracuje z Agencjami na rzecz Klientów, pełniąc funkcję project managera i niezależnego strażnika jakości. Jest bezstronnym wsparciem Klienta w rozmowach z Agencjami. A dla Agencji jest merytorycznym wsparciem w projektowaniu.

  •     Jakie kompetencje Klient może dostać bezpośrednio
    w Intendo?

Bezpośrednie kompetencje Intendo to analizy rynkowe, projektowanie badań rynkowych i marketingowych, realizacja Mystery Shopping, audyty komunikacji marketingowej i PR w firmach, budowanie założeń wizerunku firmy, tworzenie strategii, copywriting, pisanie tekstów dziennikarskich, organizowanie kampanii reklamowych. Kompetencje Intendo to również know-how w zarządzaniu marketingiem i sprawdzony team projektantów, grafików, webmasterów, z których Klienci korzystają przy współpracy z Intendo.

  •     Jak weryfikować premię od sukcesu?

Na początku współpracy konieczne jest konkretne zdefiniowanie wskaźnika, na który się umawiamy i wysokości stawki dla Intendo. Warunek konieczny: Wskaźnik musi być zależny od działań Intendo (np. wygranie przetargu, wzrost sprzedaży po wprowadzeniu kampanii o 20% itp.). i rola Intendo w jego osiągnięciu musi być jasno zdefiniowana. Gdy toczy się więcej akcji i działań specjalnych w tym samym czasie, takie rozwiązanie nie ma sensu, gdyż nie można jednoznacznie zdefiniować roli Intendo w sukcesie. 

  •    Co z czasochłonnością – bo można ją rozciągać
    w nieskończoność?

   Na podstawie wieloletniego doświadczenia w pracy w marketingu i PR potrafię mniej więcej oszacować czasochłonność zleceń. Jeśli radykalnie się zmienia – zawsze jest na to uzasadnienie, o którym wcześniej informuję.

  •     Czy można taniej?

   Może można, choć nie ma gwarancji czasu realizacji. Więcej informacji w ofercie specjalnej.

Współpraca z marketingu

Serwis używa ciasteczek (cookie) aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Aby dowiedzieć się więceji przeczytaj naszą politykę prywatności.

Świadomie akceptuję zapisywanie cookies (małe pliki tekstowe) z tego serwisu na moim urządzeniu