• Twoja
    oferta
    powala
    na kolana?
  • Wiesz
    na bieżąco
    co w trawie piszczy?
  • Jesteś
    dobrze
    widoczny
    w tłumie?
  • Masz apetyt
    na większy
    kawałek
    rynku?
  • Cieszysz się
    pewną
    pozycją
    w sieci?

Wartości Intendo

Intuicja nie wystarcza, przez działaniem rzetelna orientacja w rynku Klienta   Intuicja nie wystarcza, przez działaniem rzetelna orientacja w rynku Klienta;
Potrzeby Klienta punktem wyjścia komunikacji, żeby marketing docierał do Klienta   Potrzeby Klienta punktem wyjścia komunikacji, żeby marketing docierał do Klienta;
Reklamy z szacunkiem do Klienta, żeby Klient szanował Twoją markę   Reklamy z szacunkiem do Klienta, żeby Klient szanował Twoją markę;
Klient partnerem marki, a nie tylko odbiorcą, co buduje więź   Klient partnerem marki, a nie tylko odbiorcą, co buduje więź;
Marketing relacji, czyli budowanie długofalowych relacji z Klientami   Marketing relacji, czyli budowanie długofalowych relacji
z Klientami;
Skuteczne, ale nie krzykliwe komunikaty, żeby Twoja marka była odbierana z klasą   Skuteczne, ale nie krzykliwe komunikaty, żeby Twoja marka była odbierana z klasą.


   Zasady ważne w marketingu, reklamie i PR, o które dba Intendo.

Savoir-Vivre w reklamie

  • Zasadą Intendo jest naukowe podejście do marketingu
    i możliwie precyzyjne definiowanie planowanych efektów w postaci wskaźników realizacji zaplanowanych działań. Wtedy każde działanie jest stale kontrolowane, wiemy dokąd zmierzamy i nie rozpraszamy działań na niepotrzebne.

  • Intendo wychodzi naprzeciw zmianom percepcji
    w społeczeństwie i nasze reklamy jeśli nie muszą – „nie krzyczą”
    , a ciekawie opowiadają o marce, zawsze szanując Klienta. Dlaczego? Bo „mocniej” przestało znaczyć „skuteczniej”. Coraz więcej międzynarodowych badań marketingowych porusza ten temat. Przez ostatnie kilkanaście lat wyedukowaliśmy się w świecie reklamy i jesteśmy zmęczeni bombardowaniem nas przez tysiące reklam każdego dnia. Wykształciliśmy nowe sposoby zarządzania tą sferą komunikacji. Poszukujemy informacji mądrzej, bardziej filtrujemy bodźce i jesteśmy odporniejsi na komunikaty z rynku.

  • Intendo skraca dystans. Klienci coraz bardziej chcą być partnerem marek, a nie odbiorcami traktowanymi z góry. Widać to w rosnącej popularności mediów społecznościowych
    i pojawiającym się głosom publicznej niezgody na wywoływanie nieuczciwego wpływu przez reklamy. W reklamach Intendo stawia na budowanie relacji.

  • Intendo stawia na mądre wartości w wizerunku. Siła pozytywnych ponadczasowych archetypów, czyli budowanie reklamy wokół ważnych wartości, uczuć i emocji to moc
    w komunikacji ze społecznością. Coraz bogatsze doświadczenia
    z Klientami potwierdzają: ten kierunek działa.

Wartości Twórcy TOC

   Z wielkiej zawodowej pasji do Wielkiej Myśli tego człowieka, raz jeszcze zamieszczam motto Eliyahu Goldratta (twórca TOC >więcej), bliskie wszystkiemu. co wydarza się w Intendo.

„Uśmiecham się i zaczynam liczyć na palcach:

  • Raz, ludzie są dobrzy
  • Dwa, każdy konflikt może być usunięty
  • Trzy, każda sytuacja, nieważne jak na pierwszy rzut oka złożona, jest niezwykle prosta
  • Cztery, każdy stan może być istotnie ulepszony i nawet niebo nie jest tu ograniczeniem
  • Pięć, każdy człowiek może osiągnąć pełnię życia
  • Sześć, rozwiązanie korzystne dla wszystkich zawsze istnieje
  • Mam wyliczać dalej?..."

Dr. Eliyahu M. Goldratt, The Choice (Wolność wyboru)

Reklama i Marketing

Serwis używa ciasteczek (cookie) aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Aby dowiedzieć się więceji przeczytaj naszą politykę prywatności.

Świadomie akceptuję zapisywanie cookies (małe pliki tekstowe) z tego serwisu na moim urządzeniu